Södertälje City Trafikskola

Kom gåendes – kör härifrån!

Nygatan 29 A

Bokning / Webbshop

Om oss

Vi är en professionell och etablerad körskola med lång erfarenhet och massor av kunskap.

Med utgångspunkt i våra lokaler på Nygatan erbjuder vi en fräsch arbetsmiljö tillsammans med Södertäljes trevligaste och mest välutbildade körskolelärare.

En viktig målsättning är att du som körkortselev ska få maximalt värde för dina pengar. Det uppnår vi genom att anpassa din körkortsutbildning efter dina personliga förutsättningar. Oavsett om du aldrig har suttit bakom ratten tidigare, eller har övningskört i flera år, så anpassar vi utbildningen efter dina nuvarande kunskaper.

Naturligtvis ska det också vara roligt att ta körkort. Inte bara för sakens skull, utan för att vi tror på att glädje i körkortsutbildningen främjar lärandet. Det är ingen hemlighet att om man tycker en utbildning är rolig, så lär man sig både bättre och snabbare.

Vårt slutgiltiga mål är att du ska bli en trygg och trafiksäker förare.

Vi är guld­medlemmar i STR

Det innebär att vi använder digital teknik för effektiv bokning och inlärning, löpande fortbildar våra trafikutbildare och följer upp arbetet med mätbara kundutvärderingar. För dig innebär det en trygghet – med oss kommer du få bäst hjälp för att nå dina drömmar.

Guldmedlemskapet – intygar att vi:

• är ett företag med stabil ekonomi
  • är aktiva i vårt kvalitetsarbete
  • använder digitala verktyg för bättre kundservice
  • har ett nöjdkundindex (NKI) över 70
  • uppfyller STR:s miljömål